reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Búza

Ján Búza

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som niekto, kto ešte veľa nezažil a chce to zmeniť Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

reklama

len tak

Kto som?

Ján Búza

Kto som?

Kto som? Túto otázku si kladiem pri každodennom pohľade do zrkadla. Z druhej strany sa na mňa hľadí nejaká figúra. Podobá sa na mňa. Vlastné vyzerá úplne ako ja.

  • 27. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 69x
  • 0
Zabudnutí

Ján Búza

Zabudnutí

1. november. Sviatok všetkých svätých. Pre niekoho len obyčajný deň voľna, no pre mnohých deň, kedy navštevujeme blížnych, ktorí už za nami po vlastných neprídu.

  • 22. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 87x
  • 0
Cesta do školy

Ján Búza

Cesta do školy

Pondelok. Ďalšie ráno, keď sa nemôžem dosýta vyspať. Zo sna ma vytrháva nenávidený zvuk budíka, pomaly sa preberám a potichu nadávam. O niekoľko desiatok minút už v pochmúrnej nálade vychádzam z brány našej bytovky. Našťastie ma dnes do školy vezie otec...

  • 22. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 96x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu